Wszechbiblia Slayers

Księga gości  Księga gości Lista dyskusyjna  Lista dyskusyjna Forum  Forum
Redakcja  
News  
Artykuły  
Konkursy
Intro
Manga
Anime
Powieści
Postacie
Magia
Opis świata
Chronologia
Slayers Fight
Gdzie kupić
Seiyuu
Fanfiki
Fanarty
Fanmanga
Audio
Galeria
Cosplay
Dodatki
Inne
Gry
Linki
Magia
   «««                  
     
   
Szamanizm - Ziemi

 Bephis Bring
(befisu buringu)
[Zniesienie Bephisa]
Znany także jako: Befis Bring, Earth Spirit Road
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Przyzywa moc Ducha Ziemi, Bephimosa. Tworzy tunel w ziemi - w poziomie, a także w pionie (wykorzystywane przy budowie pułapek). Zaklęcie nie jest w stanie drążyć tuneli w metalu czy drewnie - tylko w gruncie. Czyli z więzienia uciec nie jest tak łatwo :)

   
 Blade Haut
(bureedo hauto)
[Klinga Gruntu]
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Czar ten to wspomaganie dla wojowników władających mieczem. Przy zamachu mieczem tworzy się fala uderzeniowa, która pełznie po ziemi i atakuje cel. Jeśli cel ucieka, fala podąża za nim. Mag wprawny w boju powinien poznać ten czar!

   
 Bogardic Elm
(bogaadikku erumu)
Kategoria: Szamanizm Ziemi
Uwaga: Czar łączy Szamanizm Wody i Ziemi.

Zamienia ziemię w bagno za pomocą mocy duchów ziemi i wody. W takim bagnie bardzo trudno się poruszać i mag zyskuje dużą przewagę nad wojownikiem. Jest to zaklęcie stworzone przez Nagę; Lina nie zna tego czaru.

   
 Dill Brand
(diru burando)
[Siepacz Ponaglenia] Znany także jako: Dare Brand, Explosion Array, Explosive Array
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Czar ten wysadza wszystko w obszarze sporego okręgu przed magiem. W powietrze wylatuje ziemia, kamienie i oczywiście wszyscy, którzy tam stali ^_^. Zaklęcie samo w sobie nie zabija (ale upadek może - w końcu leci się naprawdę wysoko), można je więc stosować do ogłuszania i chwytania wroga. Na dodatek kamienie i drobiny gruntu rozrzucane dookoła mogą się przydać do oślepiania czy chowania się przed wrogiem. Jest szansa, ze czarem trafimy członków drużyny lub naszych najemników, ale prawdopodobieństwo ich śmierci jest niewielkie ;), więc można rzucać zaklęcie bez obaw. Oczywiście, ostrożność nie zawadzi. ^_^ Czar zaklasyfikowany przez Slayers RPG jako czar... 2 poziomu (chyba trochę niesprawiedliwie).

Inkantacja: Daichi ni sumu seirei-tachi yo
Maeiyaku no kotoba ni te waga i ni shitagai chikara to nare! Diru Burando!

Inkantacja po polsku: Duchy, co żyjecie w ziemi, jako mówi wasza obietnica;
Poddajcie się mej woli i stańcie się mi mocą! Dill Brand!

   
 Dug Break
(dagu bureiku)
[Rozbicie Pogrzebania]
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Zaklęcie to wpływa na inne zaklęcia Szamanizmu Ziemi i na golemy stworzone magią Szamanizmu Ziemi. Pieczętuje ono moc ducha ziemi, Bephimosa, na danym obszarze i przywraca rejon do dawnego stanu. W rezultacie negowane są wszelkie ofensywne zaklęcia Szamanizmu Ziemi, a golemy zamieniają się w sterty gruntu.

   
 Dug Haut
(dagu hauto)
[Przerycie Skóry]
Znany także jako: Stone Spiker
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Potężne i skuteczne zaklęcie, które sprawia, ze z ziemi wyrastają licznie wielkie kamienne lance. Należy zebrać magiczną energię w ręku i uderzyć dłonią w ziemię, przez co warstwy pod powierzchnią gruntu przesuwają się. Zaklęcie wywołuje przy okazji małe trzęsienie ziemi, więc cel, który stoi na ziemi, ma małe szanse na uniknięcie ciosu kamienną lancą. Czar ten według Slayers RPG ma poziom 7.

Inkantacja: Subete no inochi o hagugumishi
Haha narishi mono, mugen no daichi yo
Waga i ni shitagai chikara to nare! Dagu Hauto!

Inkantacja po polsku: Bezkresna ziemio, matko, która żywisz wszelkie żyjątka:
Poddaj się mej woli i bądź mi mocą! Dug Haut!

   
 Dug Wave
(dagu ueibu)
[Fala Rytu]
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Powoduje, że ziemia pod celem wybucha; powstała fala uderzeniowa uszkadza cel. Czar jest podobny do Gray Bomb, ale może być używany także tam, gdzie nie ma nagiego gruntu - kosztem dłuższego czasu inkantacji.

   
 Gray Bomb
(gurei bomu)
[Szara Bomba]
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Sprawia że ziemia pod celem wybucha, a powstała fala uderzeniowa uszkadza go. Może być stosowany tam, gdzie jest nagi grunt (gleba, nie np. podłoga), ale stosując go przeciwko ludziom łatwo jest kontrolować czar tak, by nie zabić celu.


   
 Mega Brand
(mega burando)
[Potężny Siepacz]
Znany także jako: Mega Brunt
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Obrażenia, jakie może zadać ten czar, nie różnią się zbytnio od tych, jakie zadaje Dill Brand, ale obszar zaklęcia jest większy, więc można zaatakować więcej wrogów naraz. Także więcej gruntu wylatuje w powietrze, więc jeśli chodzi o oślepianie i ograniczanie widoczności wroga, czar jest lepszy od Dill Brand. Powiększenie areału niesie za sobą większe ryzyko zranienia swoich sprzymierzeńców - ale zwlekanie w ferworze walki i tak doprowadza do przegranej, więc... Slayers RPG uznało czar za czar 5 poziomu.

   
 Mega Vraimer
(mega vuraima)
Kategoria: Szamanizm Ziemi
Uwaga: Łączy Szamanizm Ziemi z Szamanizmem Duszy.

Kolejna ze wspaniałych wariacji na temat zaklęcia - autorstwa Nagi. Czar łączy Szamanizm Duszy z Vu Vraimer i tworzy humaidonalnego golema o ograniczonej inteligencji. Może on mieć jednak swoje własne intencje i pragnienia, więc łatwo jest stracić nad nim kontrolę.

   
 Vigarthagaia
(viigassugaia)
[Czujna Ziemia]
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Mag kładzie dłoń na ziemi i wysyła impuls, który wywołuje na danym obszarze trzęsienie ziemi. Wstrząsy są na tyle silne, by zrównać z ziemią budynek lub zasypać wejście do jaskini. Czar nie zabija bezpośrednio, ale może być używany jako śmiercionośny czar ofensywny.

   
 Vlave Howl
(vureibu hauru)
[Zew Lawy]
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Zamienia teren w zasięgu wzroku maga w morze magmy. Zaklęcie przemienia teren przed magiem, więc nie ma obaw o zniszczenie tego, co znajduje się za nim, ale czar pokrywa duży teren, więc należy go rzucić daleko, by samemu nie znaleźć się w polu rażenia.

Inkantacja: Subete no inochi o hagukumishi
Haha naru mono, mugen no daichi
Waga te ni tsudoite chikara to nare! Vureibu Hauru!

Inkantacja: Bezkresna ziemio, matko, która żywisz wszelkie żyjątka;
Zbierz się w mych dłoniach i bądź mi mocą! Vlave Howl!

   
 Vu Vraimer
(vu vuraimaa)
Znany także jako: Spiritual Curse
Kategoria: Szamanizm Ziemi

Zaklęcie tworzy kamiennego golema z głazów znajdujących się w okolicy. Golem wypełnia rozkazy maga - ale tylko proste komendy.

   
  Kopiowanie materiałów ze strony bez wiedzy i zgody autorów zabronione!
Strona http://slayers.wszechbiblia.net jest częścią portalu Wszechbiblia.NET
© 2000 - 2010 Wszechbiblia Slayers & Wszechbiblia.NET

Strona wygenerowana w: 0.90932800 1276776838
Slayers Copyright (c) 1989- 2010 Hajime Kanzaka / Rui Araizumi /
Kadokawa Shoten / TV TOKYO / SOFTX / Marubeni
 

Valid XHTML 1.0 Strict    Valid CSS!