Wszechbiblia Slayers

Księga gości  Księga gości Lista dyskusyjna  Lista dyskusyjna Forum  Forum
Redakcja  
News  
Artykuły  
Konkursy
Intro
Manga
Anime
Powieści
Postacie
Magia
Opis świata
Chronologia
Slayers Fight
Gdzie kupić
Seiyuu
Fanfiki
Fanarty
Fanmanga
Audio
Galeria
Cosplay
Dodatki
Inne
Gry
Linki
Magia
   «««                  
     
   
Szamanizm - Wody

 Aqua Breathe
(akua buriizu)
[Wodny Oddech]
Kategoria: Szamanizm Wody

Umożliwia oddychanie pod wodą. Zaklęcia po rzuceniu nie trzeba podtrzymywać, trwa samoczynnie, więc można rzucać inne zaklęcia już pod wodą. Minusem jest to, że nie ułatwia ono poruszania się pod wodą oraz to, że mag i jego ubranie mokną (dlatego stosuje się raczej Ray Wing).

   
 Aqua Create
(akua kureito)
[Tworzenie Wody]
Kategoria: Szamanizm Wody

Tworzy wodę.

   
 Dark Mist
(daaku misuto)
[Mroczna Mgła]
Kategoria: Szamanizm Wody

Zaklęcie wypełnia obszar gęstą, czarną mgłą, która absorbuje wszelkie światło, nawet magiczne. Po wytworzeniu, mgła utrzymuje się bez konieczności koncentracji ze strony maga. Slayers RPG uznało czar za czar 6 poziomu (lekka przesada).

   
 Demona Crystal
(demona kurisutaru)
[Demoniczny Kryształ]
Znany także jako: Demonic Crystal
Kategoria: Szamanizm Wody

Bardzo skuteczne zaklęcie. Wywołuje tuż przy powierzchni ziemi mroźną mgłę, która następnie gwałtownie zamarza i więzi cel. Mgła wyłania się z ziemi, zatem jedynie zaprawieni w boju wojacy są w stanie uniknąć schwytania. Czar ma w Slayers RPG 8 poziom.

Inkantacja: Sora to daichi o watarishi mono yo
Yasashiki nagare, tayutou mizu yo
Waga te ni tsudoite chikara to nare! Demona Kurisutaru!

Inkantacja po polsku: Ty, który przenikasz jednako powietrze i ziemię,
Łagodny pływie, płynąca wodo!
Zbierzcie się w mych dłoniach i bądźcie mi mocą! Demona Crystal!

   
 Dust Chip
(dasuto chippu)
[Odłamek Kurzu]
Kategoria: Szamanizm Wody

Zaklęcie wystrzeliwuje liczne malutkie pociski lodowe o wielkości paznokcia. Nie zadają znacznych obrażeń, ale uderzenie bardzo boli. Dobry czar jeśli chce się osłabić wolę walki przeciwnika.

   
 Freeze Arrow
(furiizu aroo)
[Mrożąca Strzała]
Kategoria: Szamanizm Wody

Przed magiem pojawiają się lodowe strzały, które lecą ku wrogowi - jest to lodowy odpowiednik Flare Arrow. Strzałami można też unieruchomić przeciwnika, mrożąc mu stopy. Czar ten, w przeciwieństwie do Flare Arrow, może być bezpiecznie stosowany w miastach i w pobliżu łatwopalnych przedmiotów - nie spowoduje pożaru. Slayers RPG zalicza ten czar do poziomu 1... Inkantacja: Mizu ni tayutau seirei-tachi yo
Meiyaku no kotoba ni yori ware ni shitagai chikara to nare. Furiizu Aroo!

Inkantacja po polsku: Dryfujący duchu wody, jakoś niegdyś przysiągł;

Poddaj się mej woli i bądź mi mocą. Freeze Arrow!

   
 Freeze Bleed
(furiizu buriddo)
[Utoczenie Mrozu]
Znany także jako: Freeze Brid
Kategoria: Szamanizm Wody
Przypomina Freeze Arrow, ale pociskami są nie strzały, a kule. Czar w Slayers RPG zaliczany do czarów 4 poziomu.

   
 Freeze Rain
(furiizu rein)
[Mroźny Deszcz]
Kategoria: Szamanizm Wody

Oryginalne zaklęcie Nagi. Tworzy w powietrzu kulę lodu, która bez przerwy ostrzeliwuje teren oszczepami z lodu. Z jakiegoś powodu - albo przez niedopracowanie czaru, albo przez to, ze rzuca go Naga ^_^ - mag nie ma kontroli nad kulą. By zatrzymać zaklęcie należy zniszczyć kulę, inaczej będzie produkować oszczepy w nieskończoność.

   
 Gray Buster
(gurei basutaa)
[Szary Postrach]
Kategoria: Szamanizm Wody
Obniża temperaturę na danym obszarze, zamrażając wszystkie żyjątka, jakie się na nim znajdują. Zaklęcie jest bardzo piękne - wilgoć zawarta w powietrzu zamarza i tworzy kryształki lodu, które lśnią jak diamentowy pył. Magowie rzucają odmianę tego zaklęcia pod swoje peleryny jako klimatyzację w czasie lata. ^_^

   
 Howl Freeze
(hauru furiizu)
[Mroźny Zew]
Kategoria: Szamanizm Wody

Mag wywołuje potężną zawieję, która zadaje wszystkim na danym obszarze obrażenia od lodu. Nabyte urazy nie są co prawda śmiertelnie groźne, ale trudno uniknąć trafienia czarem. Na dodatek szron i mróz sprawiają, ze trudniej się ofiarom poruszać. Zaklęcie wywiera duże wrażenie wizualne i może być stosowane przy ukrywaniu się przed wrogiem lub straszeniu go.

   
 Icicle Lance
(aishikuru ransu)
[Mroczna Lanca Lodu]
Kategoria: Szamanizm Wody

Oszczep z lodu, którym rzuca się we wroga. Powstaje ze scalenia ze sobą kilku strzał Freeze Arrow. W przeciwieństwie do Flare Lance, tego czaru można używać w mieście, ponieważ nie ma ryzyka wywołania pożaru.

   
 Kyu Kyum Spin
(kyukyumu supin)
[Wir Ogórków]
Znany także jako: Sea Cucumber Spin
Kategoria: Szamanizm Wody
Zaklęcie przyzywa ogórki morskie (!) z pobliskich zbiorników wodnych. Przydatność tego czaru ograniczona jest do poniżania wroga albo do uzyskiwania jedzenia jeśli jest się głodnym (chyba bardzo głodnym, nie?).

   
 Ly Briem
(raiburimu)
[Promień Promieni]
Kategoria: Szamanizm Wody

Fala lodowato zimnego powietrza wystrzeliwuje z wyciągniętej dłoni maga; wszystko, czego dotknie fala, zostaje zamrożone. W porównaniu z Icicle Lance, którą również stosuje się przeciw pojedynczemu wrogowi, zasięg tego czaru jest mniejszy, ale efekty są lepsze.


   
 Sea Blast
(shiiburasuto)
[Morski Wybuch]
Kategoria: Szamanizm Wody

Zaklęcie sprawia, że na powierzchni wody pojawia się wielka fala, zdolna zatopić średni statek. Aby rzucić ten czar mag musi położyć dłoń na powierzchni wody. Na dodatek czar wpływa tylko na rzeczy znajdujące się na powierzchni i nie wyrządza żadnej krzywdy tym pod powierzchnią.


   
 Swightflange
(suaitofurangu)
[Zwinna Prowadnica]
Kategoria: Szamanizm Wody

Mgła rozprzestrzenia się z dłoni maga, utrudniając widzenie zarówno przeciwnikom, jak i sprzymierzeńcom. Używane głównie przy uciekaniu z bitwy lub przeciw wrogom, których ataki nie są widoczne, np. ataki wiatrem - mgła powoduje, że ścieżka ataku jest widoczna.

   
 Van Rehl
(van reiru)
[Przetok Vana]
Znany także jako: Van Rail
Kategoria: Szamanizm Wody

Mag kładzie dłoń na ścianie, a żyłki lodu rozprzestrzeniają się z dłoni na ściany, sufit i podłogę. To, czego dotknie lód, samo zamienia się w lodowy posąg. Jest to jedno z niewielu zaklęć pokrywających duży obszar, które można użyć w wąskich przejściach. Inkantacja: Yasashiki nagare, tayutou mizu yo
Subete no mono ni shiroi ibuki o! Van Reiru!

Inkantacja po polsku: Łagodny pływie, płynąca wodo;

Daj swój biały oddech wszystkim rzeczom. Van Rehl!

   
 Vice Freeze
(vaisu furiizu)
[Kontra Mróz]
Kategoria: Szamanizm Wody

Lodowy odpowiednik Burst Flare; kula z lodu pojawia się nad wyznaczonym obszarem, a następnie wybucha, pokrywając wszystko lodem. Jest to najpotężniejszy lodowy czar.

   
  Kopiowanie materiałów ze strony bez wiedzy i zgody autorów zabronione!
Strona http://slayers.wszechbiblia.net jest częścią portalu Wszechbiblia.NET
© 2000 - 2011 Wszechbiblia Slayers & Wszechbiblia.NET

Strona wygenerowana w: 0.88608000 1314398332
Slayers Copyright (c) 1989- 2011 Hajime Kanzaka / Rui Araizumi /
Kadokawa Shoten / TV TOKYO / SOFTX / Marubeni
 

Valid XHTML 1.0 Strict    Valid CSS!