Wszechbiblia Slayers

Księga gości  Księga gości Lista dyskusyjna  Lista dyskusyjna Forum  Forum
Redakcja  
News  
Artykuły  
Konkursy
Intro
Manga
Anime
Powieści
Postacie
Magia
Opis świata
Chronologia
Slayers Fight
Gdzie kupić
Seiyuu
Fanfiki
Fanarty
Fanmanga
Audio
Galeria
Cosplay
Dodatki
Inne
Gry
Linki

Slayers Fight

   «««                  
     
   

Przykładowa rozgrywka #02 (Gourry vs Zelgadis!)


Ameria : Wow! My tu gadu-gadu, a tymczasem Zelgadiss zakończył swoją turę! Jak mozna się było spodziewać, jest znacznie szybszy od Gourry'ego! Xelloss : Nie porównuj, proszę, Gourry'ego z Zelgadissem!

Ameria : Karta zleceniodawcy w przypadku Zelgadissa to "Mędrzec na studiach" i ma on zamanifestowany 1 punkt Rozsądku... Nie mógł jednak przyzwać żadnej postaci.

Xelloss : Zamanifestować Rozsądek - to odkrywa taktykę Zelgadissa. Z Rozsądkiem można przyzwać sporo silnych postaci, ale wiekszość z nich wymaga posiadania ponad 2 punktów Rozsadku. Zelgadiss potrzebuje więc kilku tur zanim będzie mógł przyzwać postać. Gourry postawił na szybki atak, a Zelgadiss ma zamiar przechylić szalę zwycięstwa przy pomocy silnej postaci.

Ameria : Więc Gourry zdobył przewagę na początku gry, ale wynik zależeć będzie od tego, czy będzie on w stanie utrzymać prowadzenie w trakcie i pod koniec gry. W miarę jak oczekuje na kolejne tury, wyobrażam sobie ten ferwor walki! Moje pięści wypełnia duch walki, ten sam, który tkwi w graczach! Teraz, trzecia tura się rozpoczęła!

Zelgadissa Karta Zleceniodawcy "Mędrzec na studiach"

Tego zleceniodawcę cechuje Magiczna Moc (), Wiedza () i Rozsądek ().
Zel położył 1 kartę obrazkiem w dół z PRAWEJ strony karty zleceniodawcy, co wskazuje, że ma 1 punkt Rozsądku.




Koniec drugiej tury.



Tura 3 -- Druga tura Gourry'ego.

Lina : Zagrajmy szybko. Najpierw etap dobierania. Tym razem możesz wyrzucić z ręki niepotrzebne karty i dobrać nowe z biblioteki.

Gourry : Hmmm... Lina? Wydaje mi się, że nie ma sensu trzymać postaci, których nie mozna przyzwać mając Popularność.

Lina : Zgadzam się z tobą. Wyrzuć je od razu.

Gourry : Czy to NAPRAWDĘ w porządku?

Lina : Naprawdę w porządku.

Gourry : Ale... czy ta karta nie przyda się później?

Lina : Nie każ mi dwa razy powtarzać! Wyrzuć ją i dobierz jedną kartę z biblioteki!

Gourry : Dobra, dobra! Nie denerwuj się! Wyrzucam to... i dobieram jedną kartę... Och!
Lina : Co?

Gourry : Cóz, wyciągnąłem... "siebie". Wydaje mi się, że ta karta jest bardzo mocna, co nie?

Lina : Naprawdę? Pokaż ją... Och! "Poważny Gourry"! To jest tak zwana karta "Maji-Gou"! Jest jedną z najpotężniejszych w całej grze, ponieważ posiada specjalną umiejętność dziesięciokrotnego wzmocnienia swojej siły! Wiem, że ta umiejętność niszczy równowagę gry, ale mimo wszystko ta karta jest świetna!

Gourry : Wow! Czasami szybko podejmowanym decyzjom sprzyja szczęście.

Lina : Tak, farciarz z ciebie! Etap dobierania się zakończył, czas na etap manifestacji. Znowu zamanifestuj Popularność. Teraz twój zleceniodawca ma 2 punkty Popularości.

Gourry : A teraz przyzywam postać, tak?

Lina : Och! Gourry, nawet ty zapamietałeś tę zasadę! Jestem taka wzruszona... nareszcie jakieś postępy!

Gourry : Hej... daj spokój...

Lina : Żartuję! Ale po etapie manfestacji następuje nie etap przyzwania, ale etap walki! W poprzedniej turze nie miałeś postaci na swim polu, więc nie mogłeś atakować przeciwnika. Ale tym razem masz postać na swoim polu. Możesz więc zaatakować i pokonać postać przeciwnika swoja postacią.

Gourry : Ale Zel nie ma żadnej postaci na swoim polu!

Lina : Nie martw sie. W takim przypadku możesz zaatakować jego kartę zleceniodawcy.

Gourry : Brzmi brutalnie...

Lina : Kiedy przeciwnik nie ma w swoim polu żadnej postaci, twój atak zawsze - absolutnie zawsze - trafia w przeciwnika. Zyskałes więc "Trafienie". Wyciagnijmy 1 kartę z biblioteki Zela i połóżmy ją na "tabeli trafień" na polu Zela. Pamietaj - ta karta w tabeli trafień na polu PRZECIWNIKA wskazuje TWOJE trafienia.

Gourry : Co to za "trafienie" i ta ich cała "tabela"?

Lina : Och, zapomniałam ci o nich powiedzieć. Celem tej gry jest uzyskanie jak najszybciej 10 trafień, zanim zrobi to przeciwnik. Zaatakowałeś kartę zleceniodawcy i uzyskałeś 1 trafienie.

Gourry : Hej, Lina... To najważniejsza reguła w grze, prawda?

Lina : Hehehe.... Nie myśl o tym więcej. Jesteś Gourry, a Gourry nie rozumie zasad, prawda?

Gourry : Nie ma mowy!


Ameria : Na stronie Gourry'ego gracz i jego pomocnik z jakiegoś powodu się kłócą. W każdym razie Gourry prowadzi jednym trafieniem i wystawił kolejna postac, Winnie. Winnie jest uzdolnioną nekromantką. Teraz Gourry ma 2 postaci, a Zel nie ma ani jednej. Panie Xelloss, Gourry ma sporą przewagę jeśli chodzi o ilość postaci. Co pan o tym sądzi?

Xelloss : Nie, przewaga Gourry'ego jest wciąż niewielka. W następnej turze Zel coś zrobi.

Ameria : Rozumiem. Teraz Zelgadiss ponownie zamanifestował Rozsądek i ma w rezultacie 2 punty Rozsądku. Teraz przyzywa postać! ... Och! "Reena Sunbers"! Ta postać wierzy, że Lina Inverse to źle zrozumiana plotka o niej samej!

Xelloss : Reena Sunbers ma dużo punktów magii mimo, że mozna ją przyzwać na tak wczesnym etapie gry. Coś mi się zdaje, patrząc na styl gry Zela, że wyskoczy z niejedną sztuczką. Nie będzie tak po prostu walczył na miecze.

Ameria : Acha! Czy Zelgadiss ma jakąś specjalną kartę? Ale Gourry nie pozwoli mu na jej użycie!

Koniec czwartej tury.


Tura 5 -- Trzecia tura Gourry'ego.

Lina : Gourry, postaci, które masz w polu, nie maja najmniejszych szans z fałszywą mną (Reeną)!

Gourry : Czyli nie ma sensu atakować?

Lina : Dokładnie. W tej turze przyzwiemy tylko więcej postaci i zrezygnujemy z ataku. Tak jak poprzednio, wyrzuć jedną kartę z ręki i dobierz nową z biblioteki. Zamanifestuj też Popularność. Nawet nie myśl o walce.

Gourry : To co teraz mam zrobić?

Lina : Przejdźmy od razu do etapu przyzwania i wystawmy Warrena. Nie jest on tak silny, jak "Poważny Gourry", ale silniejszy od "Reeny Sunbers" w polu Zela. Niech Warren stanie na linii frontu, a pozostałe dwie postaci przejdą do linii wsparcia.

Gourry : Linia frontu? Linia wsparcia?

Lina : W tej grze na polu istnieje linia frontu i linia wsparcia. Tylko postaci na linii frontu mogą walczyc wręcz. Postaci na linii wsparcia nie mogą atakować wroga, ale za to same nie mogą być zaatakowane. Powinieneś więc wystawić słabsze postaci na linię wsparcia i pozwolić silniejszym postaciom chronić je z linii frontu. Tak przy okazji, postać stojąca na linii wsparcia może uzywać czarów, a więc i atakować przeciwnika; nie moze tylko walczyć wręcz.

Gourry : Niech więc Warren chroni dwie dziewczyny, które stoją za nim.

Lina : Tak, słuszna decyzja.

Postaci na linii frontu mogą walczyc wręcz, ale też moga stac się celem wroga.

Postaci na linii wsparcia nie moga walczyć wręcz, ale same nie mogą zostać zaatakowane.

Gourry : Został mi tylko etap zamykający. Jako że wystawiłem Warrena, dobieram 1 kartę z biblioteki i kończę moją turę.

Zel : Teraz moja kolej. Nie wyrzucam nic z ręki i manifestuję Wiedzę. Mam teraz 2 punkty Rozsądku i 1 punkt Wiedzy.

Lina : Teraz czas na twój etap walki, ale twoja postać, Reena, nie ma szans z naszym Warrenem.

Zel : Wiem. Ale w tej grze walka na miecze nie jest jedynym sposobem walki...

Lina : Co masz na myśli?

Zel : Niech Reena...

Lina : ...

Zel : Niech Reena inkantuje zaklęcie.

Lina : Co?!?

Ameria : I oto nadchodzi! Najbardziej rozpowszechniona umiejetność bitewna w świecie Slayers, ofensywne zaklęcie! Jeśli chcesz być mistrzem świata, musisz umiec korzystać z magii! Teraz wszyscy możemy zobaczyć na własne oczy, jak w tej grze działa magia!

Xelloss : Nie zapominaj, że możesz byc mistrzem swiata tylko pośród ludzi.

Ameria : Och, zapomniałam powiedzieć, że potrzeba jest mieć serce kochające sprawiedliwośc, by być mistrzem nad mistrzami! W całym tym zaaferowaniu zapomniałam o miłości do sprawiedliwości, jakie to do mnie niepodobne! W każdym razie, Panie Xellossie, pana przypuszczenia sie sprawdziły. Wspaniale!
   
  Kopiowanie materiałów ze strony bez wiedzy i zgody autorów zabronione!
Strona http://slayers.wszechbiblia.net jest częścią portalu Wszechbiblia.NET
© 2000 - 2010 Wszechbiblia Slayers & Wszechbiblia.NET

Strona wygenerowana w: 0.05099600 1276789448
Slayers Copyright (c) 1989- 2010 Hajime Kanzaka / Rui Araizumi /
Kadokawa Shoten / TV TOKYO / SOFTX / Marubeni
 

Valid XHTML 1.0 Strict    Valid CSS!